Home » , , , » Mother of Mine (2005) Film Full

Mother of Mine (2005) Film Full

Komplett Movie Mother of Mine i HD-kvalitet. Film Topp Mother of Mine i toppkvalitet. Se Streaming Mother of Mine i HD-kvalitet. Spill Film Mother of Mine i HD-video. Se Full Movie Mother of Mine i beste titt på videoformat.


blir klar en komplett beskrivelse of Mother of Mine under:
  • Opprinnelig tittel : Äideistä parhain
  • Filmtittel i ditt land : Mother of Mine
  • År med film : 2005
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2005-09-30
  • Selskaper av film : Film i Skåne, Matila Röhr Productions (MRP), Omega Film & Television,
  • Landene film : Finland, Sweden,
  • Språket i filmen : suomi, svenska,
  • Filmens varighet : 111 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 6.7
  • Youtube-ID av filmen :
  • Oversettelse av film : EN,SV,DE,FI,ES,TR,EL,
  • Filmaktører :Marjaana Maijala (Kirsti Lahti - Eeron äiti), Maria Lundqvist (Signe Jönsson - äiti Ruotsissa), Leif Andrée (Gunnar), Michael Nyqvist (Hjalmar Jönsson - isä Ruotsissa), Aino-Maija Tikkanen (Kirsti Lahti - nykyaika), Marie Göranzon (Rouva Grevnäs), Esko Salminen (Eero Lahti - nykyaika), Topi Majaniemi (Eero Lahti), Gustav Wiklund (Pappi)

0343221

Mother of Mine er den mest likte film produsert av Film i Skåne, Matila Röhr Productions (MRP), Omega Film & Television, hvilken funksjon a beskrivelse av filmen er "1943: Nine-year-old Eero whose father is killed during the war is brought to Sweden to foster parents to his protection like thousands of other Finnish children. Eero feels lost, particularly as his foster mother Signe behaves very unfriendly. She was expecting a little girl and still mourns for her daughter who drowned in the sea.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og godt hovedrolle skuespillere.

hvis du konsekvent prøv å sørge for at du forsøker å bry deg om at du er oppsøke filmer etter tittel Mother of Mine, du er på det aller beste nettstedet. Her kan du se fremover se eller streaming og last ned den av din mobilenhet ved å klikke på nedlastningsknappen. Du kan også se ubegrensede nyeste filmtitler uten å bruke en krone ved å registrere å være en slags medlem. Du egentlig tar 2 minutter bli med samt nyt et enormt antall nyeste filmer gratis

... Full Streaming Mother of Mine i topp videoformat 720p ....




Writer : Veikko Aaltonen, Editor : Darek Hodor, Director : Klaus Härö, Music : Tuomas Kantelinen, Cinematography : Jarkko T. Laine, Writer : Heikki Hietamies, Production Design : Cecilia Bornebusch
Ja, nå du kan se film assosiert med Mother of Mine helt lengde og anskaffe de url til dette video Mother of Mine i høy kvalitet.


Tags: finnish war children, war child,

You've just seen the movie categories Documentary / Drama / History / War titled Mother of Mine (2005) Film Full. You can bookmark this page with the URL https://filmbiomedundertexter.blogspot.com/2017/04/mother-of-mine-2005-film-full.html. Thank you!
Mother of Mine (2005) Film Full 910109.
Share this article :
 
Copyright © 2018. Film Bio Med Undertexter - All Rights Reserved